5 Eki 2012

Pes 2013 Renkli Kale Ağları


Pes 2013 renkli kale ağları(fileleri) ne derseniz deyin ;). Öncelikle burada kullanacağımız kale ağları, benim yapmış olduğum bir yama falan değil, türkçe spikerin yapmış olduğu pes 2012 için bir yama, ben sadece pes 2013 için aradığım rekli kale ağlarınını  istediğim gibi bulamadığım için, pes 2012 olanı pes 2013 için kullandım. oluyor mu diye baktım oluyormuş :) kurulumuna geçiyorum kurulumu oldukça basit;
Kurulumu: bu adresten önce renkli kale ağlarımızı indiriyoruz, daha sonra indirdiğimiz kale ağlarını, oyunun kurulu olduğu yerde, Kitserver yada Pesbox hangisini kullanıyorsanız oradaki server >img klasörü içerisine dt07.img dosyamızı atıyoruz. ve artık renkli kale filelerimiz aynı pes 2012 deki gibi 2013'de de olacaktır.
Edit: gördüm ki türkçe spikerde ki link kırıkmış, benim pes 12 zamanında elimde vardı, mağdur olmamanız için upload ediyorum Şu Linkten indirebilirsiniz.

Türkçe spiker ekibine ve yamayı yapan arkadaşımıza teşekkür ederiz...

4 Yorum:

süper oldu fillerr, rengaenk :)

Kitserversşz oluyo mu

malesef bunlar kitserversız çalışmıyor

Yorum Gönder

Yorumlarınızı "Anonim" seçerek, biyere giriş falan yapmadan da direk yapabilirsiniz...