13 Eyl 2015

Ptt Bank Atm'den Kartsız Hesaba Para Yatırma


PTT hesabı olan bir arkadaşınız ne bilim bir ürün için Ptt Bank hesabına para yatırmanız gerekti. Bu işlem için içeriden hesaba para yatırmak için hem sıra bekleyecek hem de işlem ücreti olarak ATM'dekinden yaklaşık 3 katı fazla para alınacaktır. Hele ki yatırılacak meblağ yüklü ise bu masraf da o derece artacaktır. Fazla uzattım bu belkide gereksiz aşamalardan sonra direk olarak 10 adımda nasıl para yatırıldığını anlatmak istiyorum.

PTT Bank ATM kartsız para yatırma işlemi;

1  - Giriş tuşuna basılır.
2  - Hesaba para yatırma seçinilir.
3  - Tc kimlik numarası girilir.(bu sizin kimlik numaranız olabilir)
4  - 10 haneli telefon numarası girilir.(bu sizin telefon numaranız olabilir)
5  - *Hesap numarası girilir ve devam tuşuna basılır.
6  - Ödeme seçeneklerinden diğer seçilir.
7  - Açılan bölmeye ne kadar yatırmak isteniliyorsa tamamı bölmeye yerleştirilir.
8  - Yatırılan tutar doğru ise işlem onaylanır.
9  - Tekrar onay seçilerek işlem tamamlanır.
10 - Tekrar onay seçilerek işlem tamamlanır.
11 - Makbuzunuzu alıp para yatırma işlemini tamamlıyoruz.

10 dedik ama 11 olmuş ama iki kere onay yaptıran ptt matik utansın :P

129 Yorum:

Tc kimlik numaramız karşı tarafa görünüyor mu peki ?

hayır, eğer kişi hesap hareketlerine bakarsa orada sadece tc kimlik numaranıza bağlı olarak isim soyisiminiz yer alır.

Peki mesala kart olmasda olurmu kartsiz işlem veya baksa banka kartı ile����

yatırdığınız miktara göre fiyatları değişmektedir. şuradaki linkten ptt matikten yatırılanlar kategorisindeki ücretlere bakabilirsiniz. http://ptt.gov.tr/sx.web.docs/ptt/img/genel/ipc_islemleri_(ek-5).pdf

200 tl ıcın ne kadar kesntı oluyo

1,75 TL yatırdığın tutarın içerisinden keser. yani toplamda karşı tarafa ulaşan para 198,25 TL dir. Daha detaylı bilgiye bir üstteki yorumda belirtilen linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Başka atm den mesela akbankdan filan göndere biliyor muyuz acaba

Gönderilmiyor diye biliyorum ama yanlış da biliyor olabilirim. illaki yatıracaksanız banka görevlisine sorabilirsiniz.

garanti bankasına gönderebiliyormuyuz

yani ptt bankamatikten göndereblymyz

Peki karşı tarafın hesap numarası yoksa tc sine göndermemiz mümkünmü

50 TL yatırılınca kaç TL kesiliyor bide kartsız yollanıyor mu? Karşı tarafın kartı olmadıgında yani?

Hesap numarasi iban numarasi mi oluyo

bildiğim kadarıyla ptt bank iban numarası diye bir şey yok maalesef. sadece isme ve hesaba havale var diye biliyorum.

karşı tarafın hesap numarasını bilmiyoorum tc sine para yatırmam lazım nasıl yapıcam

bir arkadaşınıza para göndermek için, pttmatikten sadece hesaba gönderebilirsisniz. Tc'sine göndermek için gişeden işlem yapmak zorundasıznız. veya isime de para gönderebilirsisniz Para göndermek için;

Size en yakın PTT işyerine, geçerli kimlik belgeniz ile giderek para gönderme formunu doldurunuz.
Gönderim tutarını ve ücretini gişe görevlisine veriniz.
UPT işleminize ait referans numarasını alıcınıza iletiniz.

Başka bankadan eft oluyor mu?

hayır, maalesef eft hizmeti yok.

Selamun aleykum telden yatirma yapabilirmiyiz

Merhaba arkadaslar arkadaş bana PTT bankamatikten para yatıracak benım tc kimliğimi vermem gerekıyor mu

@Merve evet tc kimlik numarana veya isme para yatırabilir. tc'ni vermen gerekir. @ilker telden yatırmak için öncelikle pttbank'ta hesabınız olması gerekiyor. hesabınız var ise ptt bank mobil uygulamasını telefonunuza yükledikten sonra istediğiniz kişiye para transferi yapabilirsiniz.

TC kimliğimi vermek istemiyorum hesap numara yetmiyor mu yada tc vermemek icin be yapmalıyım

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Hesabın var ise ptt bankta. tabiki hesap numaranı vermen yeterli olur başka bişey vermene gerek yok Merve. Ben yanlış anladım heralde ptt hesabın hiç yok sandım.Sadece hesap numaranı ver para yatıracak olan kişiye. o kişi para yatırırken kendi tc'sini falan girmek zorunda tabi. o ayrı

Cok iyi hesabım var cok sağol bir de ptt kartında hesap degıl de neden müşteri no yazıyor

Bilmiyorum merve, oyle mi yazıyor. ama benim kartımda 'member since' yazan yerin altında hesap numaram yazıyor. 8 haneli rakamlardan oluşan bir blok. Müşteri nuaran ise onun hemen karşısında kartın son kullanım tarihinin olduğu bloğun hemen altındaki 11 numaradan oluşan rakamlardır ;)

upt tövbe kardeş parayı 2 gün içerde tutuyor referans numarasını 3 kere falan değiştirtiyor saçmalık aman diyim

vermeden olmaz vericeksinki alacaksın

bu yorumdan belli oluyorki fake hesapla bi keriz yakaladın para yatırttın ama kendini gizliyosun intrrnet kaşarı benden kaçmaz yakalandın sikicem seni

arkadaşlar mehaba. ptt atm den bir kişiye hesabına para yolladık. makbuzu elimde. gönderdiğim kişinin isim soyisim hesap numarası makbuzda başlarındaki harfler var ortaları * (yıldızlı) gönderdiğim kişiye ait bilgileri nasıl öğrenebilirim. yardımcı olabilirmisiniz

kolay gelsin. bi arkadaşım bana para gondercek bnım ptt hesbım var ama gönderen kısının ptt hesbı yok 180 tl göndercek en ucuz yoldan nasıl gönderebilir.

@20 Aralık 2016 12:04 göremezsin kardeşim. @24 Aralık 2016 18:41 en kısa yoldan bu makalede anlattığımız gibi gönderebilir kardeşim. kesilen miktar da kesilecek miktar da yukarıdaki yorumlarda yazıyor

Pttmatikten iş bankası hesabına eft yapılabiliyor mu acaba? ve de 18 yaş sınırı yok sanırım doğru mudur? 😊

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Kartsız işlem bu arada bahsettiğim*

merhaba deniz, pttbank ta eft hizmeti yok maalesef.

Merhaba kart nosuna yaptırılabilir mi

kart numaasından kastınız nedir bilmiyorum ama since member yazısının altındaki numara zaten hesap numarasıdır ona yatırabilirsiniz. Diger numarayı bilmiyorum

55 yatırsak para üstünü veriyor mu?

olm o ne la, 55 yatırsak para üstü ne demek :) kaç para yatıracaksan onu yatır. Fatura mı ödüyosun krdş...

İnternetten alışveriş yaptım Ptt den ziraat banka hesabına para Yatırmam mümkün mü ��

Şimdi şöyle, anladığım kadarıyla bir alışveriş yaptınız ve ürün aldığınız kişinin de ziratta hesabı var siz ptt matikten zirattaki o hesaba para yatırmaya çalışıyorsunuz. Bu ancak pttbank'ta hesabınız var ise mümkün olabilir, aksi taktirde böyle birşey mümkün değil.Onun yerine zirat bankası şubesine giderek kişinin hesabına direk yatırınız.

1.75 tl işlem ücreti kesiliyomuş 20 tl yatırmam için 25 mi yatırmam gerekir .atm para üstü veriyo mu

evet yatırdığınız para üzerinden kesilir. net 20 yatırmak istiyorsanız 25tl yatırmanız daha makul. 20tl yatırırsanız karşı tarafın hesabına 18,25tl yatar

merhaba arkadaşlar benim ufak bi sorum olcak hemen yanıt verirseniz sevinirim ben şimdi para göndercem pttmatikle ama karsı tarafın kredi kart felan yok onu ptt matikten nasıl ceke bilir bilginiz varsa hemen yanıt bekliyorum şimdiden teşekkur ederim

@gökhan onu pttmatikten gönderemezsin arkadaşının hesabı yok ise. anca şubeden isme havale olarak gönderebilirsin. arkadaşın da onu vezneden çeker.

Ya benim ismime para yatcak mesela 18 yaş büyük olmam mı gerekiyor

@berkan ben yok diye biliyorum 18 yaş sınırı ancak 15 yaşından büyük olman gerekiyor. değişmediyse eğer. en güncel bilgiyi yakınınızda olan bir ptt merkezinden öğrenebilirsiniz.

Para yatirirken hesap numaramizi olduğu gibi giriyoruz degil mi

ptt bankamatikten başkasının ptt hesap numarasına gönderilen paranın hesap hareketlerini nasıl görüntüleyebiliriz

bir kere başkasına ait hesap numarasının hesap hareketlerini sen göremezsin. öyle bişey yok. senin ptt bankta hesabın var ise o hesaptan yaptıgın işlemleri ptt mobil uygulaması üzerinden görebilirsin.

Ancak söylemek istedğin şu ise; yatırdığın para gerçekten yatmış mı yatmamış mı onu merak ediyorsan da makbuz veriyor sana bankamatik onu al orada yatıp yatmadığı hangi hesaba yattığı gözüküyor.

2 sene önce yatırdım paranın makbuzunu çıkartabilirmiyiz teşekkürler

Merhabalar ben ptt atmsinden kartsız işlem yaparak ziraat bankası hesabına para gonderebilirmiyim bu mümkün mü mümkünse para yatırma işleminden kaç lira keser

@adsız 7 Nisan 2 sene önce yatırdığınız paranın dekontunu eğer hesabınız üzerinden yaptıysanız bulabilirsiniz ancak ptt bankta hesabınız yok ise onun makbuzunu çıkartma ihtimaliniz biraz zor. Ancak siz yine de kesin bilgi için en yakın şubeye uğrayıp sormanızda yarar vardır.
-----
@Abdullah böyle bir işlem şuan için mümkün gözükmüyor.

Peki ziraattan yapsam bu islemi para yatirma ucreti veya havale ucteti ne kadar olur

Peki ziraattan yapsam bu islemi para yatirma ucreti veya havale ucteti ne kadar olur

merhaba abdullah bey, bu yapacağınız işlem havale işlemi olacağından eft ye göre daha ucuz olacaktır ancak yaptığınız havale miktarına göre ücretler değişebilmektedir. eğer ki siz bu işlemi aynı zamanda kartsız işlemler bölümünden ziraat atm'sinden de yapabilirsiniz. bunun için ektra masraf ücreti bildiğim kadarıyla kesilmiyor. şu video size yardımcı olabilir.
https://www.youtube.com/watch?v=izuwPpe9PZQ

Ptt hesaba 850 TL yatırırsam ne kadar masrafı olur

2,25 tl işlem ücreti kesilir

gece 23:59 para yatırmada fiz aldimiz halde karsı taraf ödeme görünmüyor denıyor bu nasıl çüzülcek geç mi görüntülüyor sitemede ??

Arkadaşlar dün para yatırdım bir hesaba atmden kartsız giriş ile ancak makbuz vermedi atm. Şimdi de yatırdığım hesap makbuz istiyor ve bnm pttkartım falan yok. Yatırdığım şubeden o makbuzu alabilir miyim ? Yatırdığım kişinin hesap bilgileri mevcut bende ve 14.06.2017 18,17 civarı yatırdım ben atmden

ptt gişeden sorgulatabilirsiniz. veya kişiye hesap hareketlerinden hesabını kontrol etmesini söyleyebilirsiniz. içerideki memurlar size yardımcı olacaktır. hesap sahibini tanımadığınız birisine para yatırırken mutlaka makbuz alınız.

Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Hesaba para yatirdim bankamatikten ama yanliş hesaba yatirildi.dekont da yok parayı geri alabilir miyiz

valla kardeşim o parayı geri alabilmen için parayı yatırdığın hesabın sahibiyle konuşup ikna etmen gerek aksi taktirde adam hesabında olan parayı sana vermek zorunda değil. geçmiş olsun. umarım küçük bir meblağ imiştir. bundan sonda daha dikkatli olunuz.

1000 tl ye ne kadar kesinti olur.atm den hesaba havale de .

Ben internetten alışveriş yapıcam ama ptt atmden havale olarak ödeniyor sadece benim hesabımda yok acaba ödeme yapabilir miyim? Nasıl olur?

Pttbank hesabı olan arkadaşıma para yatırıcam. Benim hesabımın olması yada olmaması kesilen ücret açısından fark edermi?

@adsız eğer internetten kart ile alışveriş yapmak istiyorsanız bunu henüz ptt kart ile yapamazsınız. onun yerine ininal kart var ön ödemeli kart basit hiç bir zorlugu veya imza olayına gerek yok. al ondan bi tane aktifleştir, ing bank atmsinden kolayca para yatırırsın sonra onunla alışveriş yapabilirsin.

@Miraç hayır farketmez kendi hesabınıza yatırırsanız sadece ücret ödemezsiniz diğer para aktarımlarında ücret ödersiniz. ne kadar ödeneceğini üstteki yorumlarda görebilirsiniz

Pazar günü ptt atm sinden Tc numarasına para gönderebilir mıyım ? Ve eline ne zaman gecer ?

Ben de para yatırcam 70 tl yatırcam bide içeriye bunun 3 katını mı vericem

@kasım aytekin neden 3 katını veriyorsunuz anlamadım?

Arkadaşlar PTT hesaba 35 tl yatrcam ne kadar kesilir

@zeynep 1,5 lira ila 2,5 lira arası şimdi son güncelmeye bilmiyorum ama çok kesilmez

Makbuz almayi unuttum ne yapmam gerekiyo

lazım değilse boşver makbuzu, ama illaki lazımsa şube banko elemaanlarından alabilirsin

Mehrabalar ben ptt atmesinden başkasının hesabına kartsiz havale yoluyla para yatiracam neb
kadar kesinti yapilir

yatıracağın miktara göre değişir, yukarıdaki yorumları okursanız ne kadar yatırmaya ne kadar ücret kesiliyor bilgisine ulaşabileceğiniz bir bağlantı bulunmakta.


İPÇ ve CepPTT'den
İSME HAVALE
0,01 TL ' den 100,01 TL 'ye kadar 4,50
100,01 " 250,01 " " 8,50
250,01 " 500,01 " " 9,00
500,01 " 1.000,01 " " 13,50
1.000,01 " 5.000,01 " " 17,50
5.000,01 " 10.000,01 " " 24,50
10.000,01 " 15.000,01 " " 28,00
15.000,01 " 20.000,01 " " 31,50
20.000,01 " 30.000,01 " " 35,00
AKTARILAN TUTARLAR
PTTMATİK,İPÇ ve
CepPTT'den
0,01 TL ' den 100,01 TL' ye kadar 1,25
100,01 " 250,01 " " 1,75
250,01 " 500,01 " " 2,00
500,01 " 1.000,01 " " 2,25
1.000,01 " 5.000,01 " " 3,00
5.000,01 " 10.000,01 " " 3,75
10.000.01 TL ' den yukarı 4,50
5,00
İNTERAKTİF POSTA ÇEKİ İŞLEMLERİ
İPÇ SİSTEMİ ÜZERİNDEN BANKAYA HAVALE ÜCRETİ (İŞLEM BAŞINA)
AKTARMA
ÜCRETİ
HAVALELER
YURTİÇİ
HAVALE
ÜCRETLERİ

Merhaba diyelim ki işlemlerden para artıyor geri veriliyor mu? Ayrıca havale ücretini bizim yaptırdığımız paradan mı çekiyorlar?

evet havale ücreti yatırdıığın para üzerinden kesilir. bu da eğer ücreti tam yatırayım dersen karşı tarafa muhtemelen eksik gider o yüzden, fazla yatırman gerekli. Diğer soruna gelecek olursak fazla parayı veriyor mu vermiyor mu bilmiyorum.

Selamlar arkadaşın hesabına para yatıracağım.Arkadaşın tc sine gerek var mı?Teşekkürler

arkadaşının hesabı olması kafi, kendi tc kimlik numaranı yazarsın.

Ben kitap yurdu sitesinden kitap aldım havale ile ptt bankamatikten havale yi yaptım makbuzumu aldım oranın hesap numarasına yatırdım fakat siparişi giren arkadaşım siparisi girerken tc yazmayı unutmuş bende para yatırırken tc yazdım ama sistemde para ödemesi bekleniyor yazıyor bu yüzden ödemem onaylanmadı kitap yurdu maillerime cevap vermiyor sizce yatırdığım para yanmış mıdır

ATEMEDEN PARA YATRDIM hesabıma geçmemiş neden böyle olmuş

Pttden birisine para gönderir
ken gönderdiğin kişinin tc no gerekiyormu?

Ptt kart aldım kartım evime ulaşmadan kartsız hesaptan kendime para yatırdım 4 tl kesti kartla yaparsam kesinti oluyomu sanırım kartsız işlem yaptıgım için kesinti oldu öylemi

aynen, kartınız olmadığı için o işlem ücretini ödediniz. kartınızla atm'den yatırdığınızda o ücret alınmaz.

Selam pttden iki tarafta kartsız para gönderebiliyomuyuz?

Slm benim ptt kartim var kartkma para yatirip birikim yapmak istiyorum bazi atmelerde ptt kart kullanila biliyor para yatiriken kesinti yapiyorlarmi tskler

Her ay kira odemesini ev sahibin ptt hesabina yapiyorum fakat 5 ay yanlis anlasilmadan dolayi fazla yatirmisim hesaba yatirdigim paranin kac tl oldugunu nasil ogrene bilirim

Ptt hesap kartım var hesabıma para yatırildı 4 tl kesmişler 50 tl yatıncada ne kadar kesiliyor sadece 100tl uzerimi kesiliyor

Krtsiz islemle pttmatikten para yatirdim.karsi taraf hizmet vermedi bu parayi geri alabilirmiyim ptt den.veya karsi tarafa odenmemesini bloke edilmesini sagliyabilirmiyim.dolandirildigimi dusunuyorum.nolur acil yardimci olumusunuz.

Slm.ben ablama 300 tl gondercem.ptt karti var ama benim yok.ne kadar kesinti olur.
Ziraat ve vakifbank kartim var
Direk ptt subesine gidip hesaba yatirsam olur mu.yada ziraat yada vakif bank subesinden pttkarta para yatirabilirmiyim

Merhaba benim ptt hesabim yok 18 yasindan kucugum yapi kredi hesabina para yatiracagim sizce yatirmam mumkunmu ?

PTT Hesabım yok, 18 yaşından küçüğüm. PTTmatikden Ziraat Bankası’nın İban Numarasına havale/eft gönderebiliyormuyum? (ACİLL)

Ptt atmesınde kartsız işlem yaparken paramı yuttu şubeye gittim olayı anlattım ama benim dediğim miktar çıkmadı ne yapmaliyim

Birine ödemem var PTT hesabı var 1120lira yatırcam en uygun nasıl yatırır. 25lira kesiyor

3300 TL için ne kadar kesinti olır

Ikı tarafta kartsiz para gönderip çekebiliyordu acaba cevap yazarmisiniz

Merhaba parayı bugün 4 den sonra yatırdğımda aynı anda ya da bir kaç saat sonra çekebilir karşı taraf

Bi alışveriş yaptık parayı göndereceğim ama ürün gelmeden paranın satıcının hesabına geçmesini istemiyorum..Böyle birşey mümkün mü

Ptt atm den karşı tarafın tlfn numarası adına para yolladım ama karşı ulasmadi para nere gitti ogrenebikirmiyim

Soruma cvp verecek olan varmı acaba

Ptt atm den karşı tarafın tlfn numarası adına para yolladım ama karşı ulasmadi para nere gitti ogrenebikirmiyim

Merhaba para yatıracağım hesap sahibi hangi il veya ilçeden gondrrdığı mi anlarmı atm den yatırılacak olan para için soyluyorum

PTT ATM den biryerden aldığım bir ürün için 20 lira para yatırmam gerekiyordu ATM den kartsız işlem yaptığımda bana ne kadar para yatırmam için bir bir yazı çıkmadı sadece yatırılacak miktarı göze yerleştirin yazısı çıktı hal böyle olunca ben 20 tl yatırınca 2 tl kesiyor ödeyeceğim hesaba 18 tl yatıyor 25 tl yatırınca 2 tl kesilince gönderdiğim hesaba 23 tl yatırmış oluyorum 3 tl fazla havadan ödeme yapmış oluyorum . Neden ne kadar yatırmamız gerektiği için seçenekler sunulmamış yada varda ben mi göremiyorum

Merhaba ziraat hesabı olan birine ptt atm den para gönderilirmi acaba 😊acil 👋

Merhaba bn oynamış olduğum idda tuttu paramı nasıl alcam

merhaba baska hesaba tc ile para yatirinca komisyon aliyor mu ptt

kolay gelsin ben ptt atmden para gönderdim tc numaram ve telefon numaram alıcı benim tc numaramdan ve telefon numaramı açık görür mü ve nereden gönderildiğini bilir mi ?

Ziraat bankasının atemesinden para yatırdım ama başkasının telefonunu yazdım şifre o telefona geldi bi sıkıntı olmaz demi kimlik numarası o telefona mesaj olrak gitmez yani

Ya benim sozlum gonderecek bana nasil gonderebilir ve ne onun hesabi var ne ben ptt den yani nasil gonderebilir ve ben nasil cekebilirim

Ben ptt de hesabı olan birine ptt bankamatiginden para göndermek istiyorum sadece hesap numarası yeterli midir

16,10 tl yatırcam ne kadar keser

Karsi taraftakinin ptt karti var ama bnim yok atm den kartsiz hevale etmek istiyorum misalen 100 gondersem kesintili olurda 110 mu gonderim son guzel bakildiysa kesinti rakamini ala bilirmiyim tesekurler

Mrb benm pttden atmden işlem yapmadan direkt içeriden bu hesaba para atabilirmiyim

SHEFOON MAGAZA PTT HESAP BILGILERI. ALICI ADI : MUSTAFA DOGAN - HESAP NUMARASI : 620 78 42 - NOT : ÖDEME SIRASINDA ACIKLAMA KISMINA LÜTFEN T.C. KIMLIK NUMARANIZI YAZMAYI UNUTMAYINIZ.

Merabalar ben bir siparis vericem instagramdan bana odemeyle ilgili soru sorucam ptt atm den yaticak dedi ibaan numarisna nasil yaticak ve makbuz veriyolarmi

Birisine 2 ay önce ptt den kartsiz işlemle hesabına yatırdım .ve şimdi pttye gitsem o makbuzu istesem alabilirmiyim.

Kendi hesabıma kartsız para yatırsam yatırma ücreti kesiliyormu

PTT'DE DEE ARTIK IBAN VAR IBAN NO'SUNU ALIPTA IBAN NUMARASINA HER BANKADAN EFT GÖNDERİLEBILIR. TR ILE BASLAYAN NUMARADIR...

Yorum Gönder

Yorumlarınızı "Anonim" seçerek, biyere giriş falan yapmadan da direk yapabilirsiniz...