4 Eki 2013

Youtube Önerilerini Kapatmak - Silmek-Temizlemek


Tekrar ve yeniden merhaba arkadaşlar,
Öncelikle hepimizin başını ağrıtan youtube'un "sizin için önerildi" bıdı bıdısını kapatmak için size basit bi yol tarif edeceğim.
Eğer bir hesabınız yok ise, youtube giriş yapmadan video izliyor iseniz. Youtube da şu yolu izleyerek youtube'un sizin için önerdiği videolardan kurtulabilirsiniz.
İzlenecek Yolllar;
Firefox kullanıyorsanız:
" Firefox sarı butonuna tıklıyoruz ordan seçenekler diyoruz, daha sonra açılan pencereden gizlilik sekmesini sçiyoruz. ......veya çerezleri tek tek silebilirsiniz'e tıklıyorsunuz ve açılan pencerede bir arama bölümü bulacaksınız oraya "youtube" yazın çıkan tüm çerezleri silin. "
Bu işlemi yaptıktan sonra youtube açtığınızda göreceksiniz ki, youtube'u sanki ilk kez kullanıyomuş gibi tertemiz alacaksınız. :) Yanlız siz video izledikçe youtube vazgeçmeyecek ve size yine önerilerde bulunacak, bu önerilerden sıkılınca ya tekrar aynı yolu izleyip youtube'nin tüm çerezlerini sileceksiniz yada firefox sarı butonunda bulunan menüden yeni gizli pencere deyip izleyceksiniz ki youtube size özel çerez bırakmasın.,
Chrome Kullanıyorsanız;
" Ayarlar diyorsunuz, oradan gelişmiş ayarları göstere tıklıyorsunuz Gizlilik başlığına gelip içerik ayarları oradan da tüm çerezler ve site verileri diyorsunuz ve yine arama alanına youtube yazıyorsunuz çıkn çerezleri temizliyorsunuz. Bu da bu kadar. Yani mantık aynı.
Diğer tarayıcılarda da aynı yollaı izleyerek işlemleri gerçekleştirebilirsiniz. "

Ya da bir diğer yol(lar);
CCleaner veya muadili programlardan birini kullanıp internet geçmişinizi sileceksiniz, ki o zaman tüm geçmişinizi de silecektir, belki kalmasını istedikleriniz vardır. Bunu kullanmanız sizin tercihinize kalmış ama benim önerim el ile sadece youtube çerezlerini silmek.
benim yoğrumlamam bu kadar hadi saygılar..

16 Yorum:

opera için ne yapabilirim ???

opera için; operabutonu/ ayarlar/ tercihler/ gelişmiş/ çerezler/ çerezleri yönet deyin. oraya youtube yazın çıkan tüm çerezleri silin

İyi de ben siliyorum çerezleri, üyeliğimle tekrar girince önerilenler yine aynı duruyor. Üstelik aynı çerezler yine gelmiş oluyor. O konuda ne yapacaz? (Firefox kullanıyorum)

Giriş yaparak video izliyorsanız, o sizin herşeyinizle bağlantılı sadece çerezlerle alakalı değil yani, abone olduğunuz kanallarla, izleme geçmişinizle falan hep ilgili. onu engellemeniz için tüm aboneliiklerinizden çıkacaksınız, izleme geçmişinizi temizleyeceksiniz vesaire, biz burada onun önüne geçmek istemiyoruz o zaten size özel gösterimdir yani sizinle direk alkalıdır. Ancak bizim burada söylediğimiz şey hiç oturum açmadan sadece 1 kere izlemiş olduğumuz bir videodan dolayı youtube'un yapmış önerilerdir. Size tavsiyem bütün çerezleri silin, bir dahaki sefere firefox için gizli taramayla youtube sayfasını ziyaret edin ve hep böyle yapın, hadi kalın sağlıcakla ;)

Bnm telefnmda ayarlar arama arama gçmişini temizle var sizin bahsettiğniz kısım yok ne yapabilirim

telefon hakkında bir bilgim yok ama bakmanız gereken yer çerezlerdir.

üyeysek nasıl silcez

sol tarftaki menüde geçmiş var oaradan silebilirsiniz.

arkadaşlar youtube video sonunda önerilerin gelmesini istemiyorum onun için ne yapabilirim lütfen yardım edin...

IE 11 var, gecmisi siliyorum tum cerezleride siliyorum ama bir turlu temizlenmiyor.

size önerim ccleaner veya muadili bir program kullanmanız

hesapsız girdigimdeki öneri kanallar duruyor çerezleri silmeme ve ccleaner kullanmama ragmen gitmiyorlar

çok sağolun sayenizde kapatabildim :)

çerezleri siliyirum,ccleaner kullandim,yine de youtube'a oturum acmadan girince önerilen kanallar duruyor kafayi yicem yardim edin:((((

kardeş bende de çerezleri silip ccleaner kullanıp oturum acmadan gırınce önerilen kanallar duruyor,ulan arada +18 videolar izledim onları 3 aydır öneriyor bi el atın yoksa baba faciası çıkıcak evde

BEYLER BUNLARIN BISIYE CEVAP VERCEĞİ YOK.BEN BULDUM .EĞER CCLEANER KULLANDIĞINIZ HALDE ÖNERİLEN KANALLAR DURUYORSA ŞUNU YAPIN::
CHROME KULLANDIĞIM İÇİN MASAÜSTÜNDEKİ SİMGESİNE SAĞ TIKLADIM.DOSYA KONUMUNU AÇTIM.SONRA SAĞ ÜSTTEKİ ARAMA YERİNE:YOUTUBE YAZDIM. youtube.crx diye dosya olcak onu silin.artık önerilen kanallar kalkmış olcak.

Yorum Gönder

Yorumlarınızı "Anonim" seçerek, biyere giriş falan yapmadan da direk yapabilirsiniz...